Digitaal ondertekenen met de vernieuwde AFAS connector
HR webinar

18 mei 2021 10:00 – 10:30 uur

Met de nieuwe AFAS-connector kunnen gebruikers documenten aanleveren voor ondertekening in AFAS. Elk proces dat ondertekening vereist, kan van A tot Z in het systeem worden gevolgd. Direct na het digitaal ondertekenen van het document wordt het op de juiste locatie in AFAS gearchiveerd. Naast verbeteringen in de look en feel van de connector, bevat deze release nieuwe functionaliteiten zoals het instellen van de afzender e-mail en het opnemen van een herinneringsschema. Deze naadloze integratie zorgt voor een kortere doorlooptijd en geeft een beter inzicht in het ondertekenproces.
 
Tijdens het webinar leer je alles over de verschillende functionaliteiten van de connector en hoe deze werkt. Het herinneringsschema is een van de nieuwe functionaliteiten van de AFAS-connector. Met deze functionaliteit kunnen gebruikers het verzenden van herinneringen vooraf plannen, zodat handtekeningen niet langer worden vertraagd. De gebruiker kan per ondertekenverzoek aangeven welk herinneringsschema gebruikt moet worden.
Daarnaast kan de afzender van de transactie vanuit AFAS de transactie volgen in zijn / haar eigen ValidSign mailbox. Met deze functionaliteit is het mogelijk om te kiezen voor een persoonlijke verzending.
 
Zodra de documenten volledig zijn ondertekend, worden ze automatisch teruggeschreven naar AFAS, inclusief een audit trail. Deze documenten worden na de update automatisch uit de ValidSign-omgeving verwijderd. Het is echter mogelijk om de documenten enige tijd beschikbaar te houden op de ValidSign-omgeving, waardoor de externe ondertekenaars de documenten kunnen downloaden en archiveren. De standaard bewaartermijn is 14 dagen. Dit geldt alleen voor ondertekende documenten.
 
Maakt jouw organisatie gebruik van AFAS en wil je weten wat de digitale handtekening daarvoor kan betekenen? Schrijf je nu in voor het gratis webinar!
 

Aanmelden

* indicates required
Geslacht
Share This