ValidSign voor Overheid

Gemeenten, provincies en andere overheidsinstellingen hebben geïnvesteerd in dure bedrijfsautomatiseringsoplossingen om de processen te stroomlijnen, efficiëntie te verbeteren en kosten te besparen. Er wordt veel voordeel gehaald uit deze geautomatiseerde processen tot het punt waarop opnieuw papier moet worden gebruikt om handgeschreven handtekeningen te kunnen verzamelen. Hiermee wordt de waarde van automatisering aanzienlijk verminderd.Dit laatste blijkt vaak een proces wat onnodig blijft liggen. ‘Digitale handtekeningen?’ In welke processen heeft u een digitale handtekening nodig?

ValidSign wordt in talloze processen gebruikt zoals voor: Bestuurlijke besluitvorming, Griffie, Inkoop, HR, OLO, Subsidieverstrekkingen, Vergunningen.

Met ValidSign kan dit zeer eenvoudig zijn (met een simpele klik). ValidSign biedt onder andere de mogelijkheid om:

  • Eenvoudig en rechtsgeldig te ondertekenen in uw DMS of zaaksysteem (bv Corsa, iBabs, Centric, SharePoint)
  • Direct binnen alle grote bestandstypen en veel gebruikte applicaties te kunnen ondertekenen, zoals Adobe Reader (pdf), Microsoft Word, Excel en SharePoint.
  • Volledige ontzorging van levering PKI-O tot en met implementatie

Onder andere deze klanten gingen u al voor :