support

Supportmogelijkheden die bij uw organisatie passen. Dat is de essentie.

ValidSign biedt de meest flexibele en veilige oplossing in de markt om aan uw verwachtingen voor de digitale rechtsgeldige handtekening te kunnen voldoen. Alle features van het platform bij de prijs inbegrepen. Geen lastige integraties, maar snel Plug & Play in uw organisatie. Er zijn verschillende supportmogelijkheden. Welk support pakket kiest u? Wij adviseren u graag!

Supportplannen

De supportmogelijkheden van ValidSign op een rijtje

  Standard Support Premier Support Enterprise Support
< 5k maandelijks
ValidSign support center incl. kennisbanken en FAQ
ValidSign developer center
Online tickets inschieten

Target response tijden:

Ø  Lage prioriteit

Ø  Normale prioriteit

Ø  Hoge prioriteit

Ø  Zeer hoge prioriteit

 

< 16 uur

< 8 uur

< 4 uur

< 2 uur

 

< 12 uur

< 6 uur

< 3 uur

< 1 uur

 

< 8 uur

< 4 uur

< 2 uur

< 1 uur

Gebruik API key
ValidSign integratie ondersteuning
Aangewezen service manager
24/7 support bij urgente incidenten
ValidSign integraties (SharePoint, Nintex, etc.)
SAML / OAuth
Gebruik eigen SMTP server
ValidSign jaarlijkse beheerders/verzenders training web
ValidSign jaarlijkse beheerders/verzenders training on-site

* Supportmogelijkheden worden berekend over de ValidSign list price.

Heeft u al een supportplan?

Ga dan hier naar het support center.
Heeft u een andere vraag? Vul dan het contactformulier in op de contactpagina of mail naar support@validsign.nl.

 

Share This