Digitaal ondertekenen vanuit het CRM systeem SuperOffice
Webinar

28 september 2021 11:00 – 11:30 uur

Op 28 september aanstaande om 11.00 uur presenteert All-CRM jou graag de mogelijkheden en voordelen van SuperOffice in combinatie met de digitale handtekening van ValidSign. Met de SuperOffice oplossing van All-CRM is het eenvoudig om jouw prospects en klanten te managen. Door de integratie met het MS-Office (365) en Google platform leg je alle correspondentie en contacten op klantniveau vast. Tevens is het mogelijk om SuperOffice te koppelen aan verschillende financiële systemen.

SuperOffice ondersteunt jou bij het marketing-,lead, offerte/verkoop, lever en aftersales proces. Op deze wijze heb je effectief de gehele klantreis in beeld.

Om het gehele proces digitaal te laten verlopen heeft SuperOffice het offerte/verkoopproces uitgebreid met de digitale handtekening van ValidSign. Met de nieuwe module “ValidSign for SuperOffice” kun je eenvoudig en volledig geïntegreerd offertes en overeenkomsten digitaal laten ondertekenen, waarna ze geautomatiseerd worden verwerkt in SuperOffice. Dit versneld je business, vergemakkelijkt ondertekening en verbetert de klantervaring.

Wil je meer weten over deze integratie en wat het jouw organisatie oplevert? Meld je dan nu aan voor het gratis webinar.

 

Aanmelden

* indicates required
Geslacht
Share This