validsign voor woningcorporaties

Uw digitaal dossier op orde

de marktleider in de Benelux

ValidSign helpt u de vervelende, tijdrovende taken van afdrukken, faxen, mailen en scannen te elimineren. Digitaal gaan bespaart tijd, vermindert fouten en onderhoudt de beveiliging van gevoelige informatie. Gestroomlijnde workflows verhogen de efficiëntie door burgers, bedrijven en interne belanghebbenden een digitale gebruikerservaring te bieden die ze verwachten – documenten elektronisch bekijken en ondertekenen op hun gemak, vanaf het apparaat van hun keuze.

huurcontracten

Vanuit uw portal, vanuit de email of direct op een Ipad eenvoudig rechtsgeldig het contract ondertekenen.

pkio-certificaten

ValidSign is officieel Reseller van KPN PKIo certificaten. Ook voor uw PKIoverheid certificaten kunt u direct bij ValidSign terecht.

alle bedrijfsprocessen

Het ValidSign platform is een Enterprise oplossing die integreert met meer dan 50 applicaties.

huurcontracten eenvoudig ondertekend

Huur- of koopovereenkomsten laten ondertekenen door meerdere personen op één locatie? Vaak kost het tijd om meerdere personen bij elkaar te krijgen, wat procesvertraging veroorzaakt. Door middel van de digitale handtekening oplossing kan iedereen afzonderlijk ondertekenen. Rechtsgeldig, eenvoudig en snel. Procesversnelling gegarandeerd.

ValidSign wordt actief gebruikt door woningcorporaties, -stichtingen, -verenigingen en vastgoedbedrijven. Huur- of koopcontracten kunnen nog door middel van de digitale handtekening sneller en eenvoudiger ondertekend worden door meerdere ondertekenaars. Papier is hierbij overbodig; alle ondertekenaars kunnen plaats- en tijdsonafhankelijk rechtsgeldig ondertekenen vanaf hun pc, tablet of mobiele device, met of zonder ondertekenvolgorde. Zowel handig voor de organisatie als de huurder. Huurders hoeven niet meer naar kantoor of een andere locatie te komen enkel om de “natte” handtekening te plaatsen. Contracten worden op deze manier sneller afgerond waardoor processen sneller in gang kunnen worden gezet.

ValidSign is niet meer weg te denken uit onze dagelijkse werkzaamheden. Documenten worden nu binnen enkele minuten ondertekend in plaats van dagen. Onze bedrijfsprocessen verlopen veel efficiënter sinds wij de gebruiksvriendelijke oplossing van ValidSign gebruiken.

Bij Makelaardij Van Gassen Vastgoed helpt een persoonlijk, deskundig en hecht team met professionaliteit en enthousiasme bij de verkoop van uw woning. U wordt ontzorgt van advies tot het zetten van de handtekening voor verkoop. Met het gebruik van de digitale rechtsgeldige handtekening van ValidSign hoeven geen enorme bergen papier meer te worden gedrukt voor bemiddelings-, verkoop- en andere overeenkomsten. Dat bespaart circa 10.000 pagina’s per jaar. Hiermee wordt het gebruikersgemak en de snelheid geboden die klanten gewend zijn van Makelaardij Van Gassen Vastgoed.

René van Gassen

overheidsinstanties vertrouwen ValidSign

Landen

ValidSign wordt vertrouwd door:

De voordelen

 

  • Eenvoudig en rechtsgeldig te ondertekenen in uw eigen applicatie (bv Aareon, Centric, SharePoint)
  • Direct binnen alle grote bestandstypen en veel gebruikte applicaties te kunnen ondertekenen, zoals Adobe Reader (pdf), Microsoft Word, Excel en SharePoint.
  • Volledige ontzorging van levering PKI-O tot en met implementatie

succesverhaal

O2 Accountants vertelt graag hoe ValidSign hun organisatie helpt om processen beter in te richten met ValidSign.