ValidSign Training Event in februari en maart

ValidSign Training Event in februari en maart

ValidSign biedt met haar platform een scala aan mogelijkheden om sneller, eenvoudiger en klantvriendelijker documenten digitaal te kunnen ondertekenen. Maar haalt u wel alles uit de mogelijkheden die ValidSign biedt? Met onze oplossing valt er meer te automatiseren dan u denkt! Zo kent ValidSign veel verborgen “parels”, zoals gemakkelijke extra functies, verrassende features en mooie integraties.

Bent u nieuwsgierig en wilt u meer weten over de ins & outs van ValidSign? Dat komt goed uit, want wij organiseren een End User Training Event die voor u erg interessant is. Op deze dagen wordt er zowel een Essentials training als een Advanced training gegeven.

Tijdens deze middagen zullen er verschillende onderwerpen aan bod komen die toegelicht worden door de ValidSign experts. Wat valt er zoal te halen uit ValidSign, wat zijn de vooruitzichten en hoe zat het ook alweer met de rechtsgeldigheid van een digitale handtekening? Tijdens interactieve demo’s zullen wij u bijpraten en u meenemen in de wereld van digitaal ondertekenen.

PROGRAMMA TRAINING EVENT VALIDSIGN:
• Lunch
• “Deepdive” inclusief tips & tricks rondom dagelijks gebruik
• Compliancy en de AVG
• Nieuwe functionaliteiten, integraties en een demo van de nieuwste ValidSign release
• De digitale handtekening in de praktijk: veiligheid & rechtsgeldigheid
• Afsluitende borrel

Wanneer:
• Dinsdag 19 februari, 12:00 – 17:00 uur
• Dinsdag 7 maart, 12:00 – 17:00 uur

Waar:
• Kantoor ValidSign, Bergweidedijk 42 te Deventer

De kosten voor deze training bedragen €249 euro per deelnemer.
Voor klanten met Premier Support (1 persoon) is dit event gratis.

Klik hier om u aan te melden.

Procesversnelling bij SPAR door ValidSign

Procesversnelling bij SPAR door ValidSign

De SPAR heeft gekozen voor de digitale handtekening oplossing van ValidSign. De SPAR gaat ValidSign gebruiken voor het digitaal ondertekenen van allerlei soorten documenten, zowel intern als extern. SPAR start met het digitaal contracteren van Franchisecontracten. Het afhandelen van deze contracten is vaak omslachtig en kost veel tijd. Procesversnelling is de belangrijkste reden voor SPAR om ValidSign te kiezen.

Volledig digitaal klantdossier!

Volledig digitaal klantdossier!

Op maandag 10 december kunt u de webinar van ETTU en ValidSign volgen over het volledig digitale klantdossier.
Volledig digitaal werken binnen de vertrouwde Office omgeving. Van het maken van een document, opslaan in dossier, goedkeuringsworkflows, samenwerken in Microsoft Teams en tot uiteindelijk de digitale en rechtsgeldige handtekening toe. Hoe is dit toe te passen in de praktijk? Ontdek het tijdens dit gratis webinar op 10 december.
Volledig digitaal werken met dossiers en contracten
Of het nu gaat om een arbeidscontract of het maken van een aanbieding aan een klant: veel organisaties zoeken een oplossing om dit volledig digitaal uit te voeren. Daarnaast bespaart het medewerkers veel tijd wanneer ze alle informatie rondom een klant of project centraal beschikbaar hebben en vanuit één centrale plek kunnen werken. Daarom gaan we tijdens dit webinar verder in op:

• Het centraliseren van klant- en projectdossiers
• Op een gebruiksvriendelijke manier samenwerken rondom een klant of project
• Eenvoudig maken en beheren van aanbiedingen en contracten
• Altijd documenten opslaan in het juiste dossier in Office 365 en SharePoint
• Digitaal en rechtsgeldig ondertekenen van documenten en contracten
Efficiënt werken dankzij één centrale oplossing
Medewerkers werken over het algemeen in veel verschillende applicaties. Bijvoorbeeld in AFAS of Dynamics worden uren en projectgegevens verwerkt, via de lokale fileshare werken ze aan documenten en klantdossiers, de projectinformatie die gegenereerd wordt uit AFAS moet overgenomen worden op de documenten en goedkeuring en ondertekening verloopt niet automatisch via workflows of digitaal. Daarnaast is er middels deze werkwijze geen goede archivering of audit mogelijk en kunnen medewerkers niet zoeken in historische documenten om deze kennis te gebruiken.

Met een digitaal dossier vereenvoudig je dit proces door de verschillende processen in één toepassing samen te brengen waarin medewerkers van documentcreatie tot digitale goedkeuring en ondertekening in één interface werken. Zo zijn documenten ook eenvoudig terug te vinden en worden documenten conform regelgeving gearchiveerd.

Praktische informatie
Organisatoren: ETTU en ValidSign
Locatie: Achter uw pc
Datum: Maandag 10 december *
Tijd: 11.00 – 12.00 uur
Kosten: gratis
* Aanmelden kan ook als u op 10 december niet kunt deelnemen. We sturen dan na het webinar een opname toe

Inschrijven webinar: klik hier : ‘volledig digitaal werken, van klantdossier tot digitale handtekening

ValidSign op Sharepoint Connect 2018

ValidSign op Sharepoint Connect 2018

Deventer, 9 novemer 2018.

Op het Sharepoint Connect Event 2018 in Philharmonie Haarlem zal ValidSign de grote voordelen demonstreren van de rijke Sharepoint Online App om vanuit Sharepoint ondertekenworkflows te starten en ondertekeningen te verrichten. Uw contracten kunt u op deze manier optimaal managen. Uw door de klant getekende contracten worden automatisch op de juiste plek in Sharepoint weer opgeslagen.

ValidSign & Full•Finance samenwerking

ValidSign & Full•Finance samenwerking

Omdat steeds meer accountantskantoren bezig zijn met het implementeren van digitale ondertekeningsoplossingen voor zowel SBR als pdf-ondertekening, is er vraag naar technische oplossingen om dit in te kunnen vullen. Al snel blijkt dan dat er ook de nodige procedurele en organisatorische aanpassingen nodig zijn. Om aan deze combinatie invulling te kunnen geven zijn ValidSign en Full•Finance Consultants een samenwerking aangegaan voor het marktgebied accountants- en administratiekantoren.

Over Full•Finance Consultants
Full•Finance is dienstverlener voor de accountancymarkt. Sinds vele jaren zijn wij een gewaardeerd partner en kennisleverancier van administratie- en accountantskantoren en andere partijen werkzaam in de branche. Zowel kleinere als grotere organisaties doen een beroep op onze jarenlange expertise. Wij bieden onze klanten ondersteuning als adviseur, sparringpartner, procesbegeleider, projectleider, cursusleider, trainer en docent.

Samenwerking
In de komende periode zullen wij de samenwerking vormgeven door een aantal gezamenlijke klanten te begeleiden bij de invoering van digitale ondertekening. Verder zullen we begin november een aantal workshops over digitale ondertekening organiseren.

Onderteken digitaal vanuit Client Online!

Onderteken digitaal vanuit Client Online!

Werkt u met Client Online, maar verstuurt u al uw documenten nog per post of mail om ze door uw relaties te laten ondertekenen? Wilt u weten hoe dit sneller en eenvoudiger kan? Dan is dit webinar interessant voor u!

Donderdag 1 november om 10:30 uur geven ValidSign en PinkWeb een webinar over de integratie van PDF ondertekenen in Client Online. We laten zien hoe u en uw klanten eenvoudig digitaal en rechtsgeldig kunnen ondertekenen in Client Online met behulp van de ValidSign oplossing. Te ondertekenen documenten als offertes, letters of representation en notulen gaan nu nog vaak via de post of per mail van en naar uw klanten. Dit kost tijd, papier en heeft veiligheidsrisico’s. Via ValidSign en Client Online kunnen documenten gemakkelijk digitaal aangeboden worden en door u en één of meerdere klanten digitaal worden ondertekend. Veilig, snel & AVG-proof!

Wilt u weten hoe dit er precies uit ziet? Meld u dan aan via deze link!

Het enige wat u nodig heeft is een pc of mobiel device met internetverbinding.
Tijdens het webinar is er de mogelijkheid voor het stellen van vragen.