Deel jouw ondertekenmoment en ontvang het boek “ELITE”

Deel jouw ondertekenmoment en ontvang het boek “ELITE”

Waar heb jij het voor het laatst gedaan? Een digitaal ondertekenplatform is onmisbaar voor organisaties in de crisis van dit moment. Vele mensen zijn genoodzaakt om vanuit huis te werken. We zijn dan ook benieuwd wie er inmiddels al vanaf de bank, aan de keukentafel of misschien wel vanuit bed een document heeft ondertekend. Deel jouw foto op LinkedIn waarop te zien is dat jij een document ondertekent met ValidSign en ontvang de spannende misdaadroman ELITE van Almar Otten.

Thuiswerkondersteuning door ValidSign

Thuiswerkondersteuning door ValidSign

Corona en thuiswerken
In verband met de Corona-crisis zijn steeds meer mensen genoodzaakt om vanuit huis hun werkzaamheden voort te zetten. Thuiswerken kan ertoe leiden dat offertes en overeenkomsten vertraagd of niet ondertekend worden. Met het ValidSign platform kunt u elk document digitaal (laten) ondertekenen. ValidSign biedt u in deze bijzondere tijd de mogelijkheid om kosteloos direct twee gebruikers te activeren zonder verplichtingen. Digitaal ondertekenen vanaf elke locatie met elke device.

Meldt u nu hier vrijblijvend aan voor het activeren van twee gratis gebruikers.

Registreren

* vereiste velden
Geslacht

De Keuken Kampioen Divisie ondertekent volledig digitaal met ValidSign

De Keuken Kampioen Divisie ondertekent volledig digitaal met ValidSign

Deventer, 12 maart 2020 –  De Coöperatie Eerste Divisie en ValidSign hebben per 11 maart een overeenkomst getekend dat beide partijen (minimaal) tot en met het seizoen 2021-2022 aan elkaar verbindt. Door deze samenwerking zal ValidSign de volledige integratie van digitaal ondertekenen van overeenkomsten bij alle Keuken Kampioen Divisie-clubs voor haar rekening nemen. Alle sponsor- en spelerscontracten worden vanaf vandaag ondertekend met ValidSign.

John Lageman, oprichter bij ValidSign: “Alle clubs in de Keuken Kampioen Divisie kunnen vanaf heden alle contracten, waaronder sponsor- en spelerscontracten, eenvoudig rechtsgeldig ondertekenen en archiveren. Wij zijn erg trots op deze mooie samenwerking met de Coöperatie Eerste Divisie.”

Marc Boele, algemeen directeur bij de Keuken Kampioen Divisie: “Naast de voetbaltechnische ontwikkeling op het veld zetten we door deze samenwerking met ValidSign een mooie stap naar verdere professionalisering buiten het veld. Met ValidSign zal het ondertekenproces worden versneld voor zowel onze organisatie als alle bijbehorende clubs.”

De digitale handtekening draagt sterk bij aan professionalisering
Met de digitale handtekening oplossing van ValidSign worden bedrijfsprocessen versneld door de ondertekening te automatiseren. Het digitaal ondertekenen van een overeenkomst verloopt via een beveiligde omgeving en is volledig rechtsgeldig. ValidSign is marktleider op het gebied van de digitale handtekening in de Benelux en meer dan 1000 organisaties ondertekenen momenteel hun documenten met ValidSign. Het ValidSign platform is een Enterprise-oplossing die integreert met meer dan 85 applicaties zodat de getekende contracten direct worden opgeslagen in het systeem van de club. Door ValidSign in te zetten worden ondertekenfouten verminderd en de juridische- en nalevingspositie versterkt. Met de oplossing kunnen documenten vanaf ieder mobiel device door meerdere personen digitaal worden ondertekend. Dit betekent een verdere professionalisering van de werkwijze van de club en levert een flinke tijdwinst op. Meer informatie: https://www.validsign.nl.

Over Coöperatie Eerste Divisie
De Keuken Kampioen Divisie is dé essentiële schakel in de Nederlandse voetbalpiramide. Het aspiratieniveau voor topamateurs én het podium voor talenten om zich te presenteren aan clubs uit de Eredivisie én andere internationale topcompetities. Kijk voor meer informatie op https://keukenkampioendivisie.nl/over-ons  

Meer informatie:

Attika Boonzaaijer, attika.boonzaaijer@validsign.nl 

Johan Bolhuis, johan.bolhuis@keukenkampioendivisie.nl  

Partnership met Fiscount

Partnership met Fiscount

ValidSign is sinds deze maand ICT-Service partner van Fiscount. Fiscount is een samenwerkingsverband met accountants, fiscalisten, juristen en aanverwante specialistische zakelijke dienstverleners.  Zij zal haar leden kennis laten maken met de voordelen die de digitale ondertekenoplossing van ValidSign biedt voor de accountancy markt.

Eigen koers met de digitale handtekening van ValidSign

Eigen koers met de digitale handtekening van ValidSign

De organisatie

ORCA is een internationaal opererend bedrijf dat in september 2017 is opgericht door ervaren maritiem professionals gespecialiseerd in zowel de maritieme- als offshore industrie. De organisatie heeft meerdere vestigingen waaronder een in Nederland, Roemenië en Litouwen. Zij opereert grotendeels in Europa, maar ook Op het Afrikaans, Zuid-Amerikaans en Aziatische continent. De organisatie werkt voor een vast klantennetwerk en weet exact waar hun klanten naar opzoek zijn. Zij behouden hun reputatie dan ook door langdurige relaties op te bouwen waar integriteit en vertrouwen ten grondslag liggen.

ORCA: “Dankzij ValidSign is de respons van de terugontvangen contracten met 85 procent gestegen”.

Research

De organisatie is destijds bij ValidSign terechtgekomen middels eigen uitgevoerde research naar leveranciers van de digitale handtekening, waar ValidSign samen met een andere internationale leverancier het beste uitkwam. Daarnaast bleek hun accountant een actieve referent van ValidSign te zijn. Na een ValidSign demo en een heldere uitleg van het digitale ondertekenplatform te hebben gehad, wist Orca dat dit de organisatie was waarmee zij in zee wilden gaan.

Een efficiënt ondertekenproces

Orca Crew is eind 2018 gestart met het digitaal ondertekenen van documenten via ValidSign. De aanleiding hiervoor was dat het ondertekenproces van arbeidscontracten van zeevarenden erg omslachtig verliep. Ernst-Jan Kouveld, Manager Netherlands bij Orca Crew vertelt hierover: “Er was een lagere respons dan gewenst. Arbeidscontracten kwamen niet of onvolledig retour. Zeevarenden moesten het door ons verstuurde document zelf printen, ondertekenen en terugsturen, wat niet haalbaar bleek te zijn. Dankzij ValidSign lukt het om de documenten in een paar korte handelingen te ondertekenen, wat heeft geleid tot een enorme daling in de responstijd”.

Verbeterde klantervaring

Orca vindt het daarnaast belangrijk dat zij haar klanten en medewerkers kan ontlasten door documenten digitaal aan te bieden. Opdrachtbevestigingen worden nu digitaal ter ondertekening aangeboden aan klanten. “Het voorbereiden van een transactie om onze werknemers of klanten in staat te stellen documenten te ondertekenen is simpel.  Wij voegen de opdrachtbevestiging, de (externe) ondertekenaars en de verificatiemethode toe en starten de transactie. Zodra het document is verstuurd ontvangt de klant een ondertekenverzoek per mail en kan hij of zij meteen ondertekenen. Daarnaast voorkomen wij op deze manier ondertekenfouten en hebben wij juridisch gezien onze zaken op orde. Alle medewerkers binnen de organisatie werken naar tevredenheid met het onderteken platform en konden direct na de uitlevering op locatie aan de slag met de gebruiksvriendelijke oplossing, aldus Kouveld.”

Milieuvriendelijk

Een andere belangrijke reden voor de organisatie om voor digitaal ondertekenen te kiezen is dat het een milieuvriendelijke oplossing is. “Als internationaal opererend bedrijf in de maritieme en offshore industrie werken wij altijd met het milieu in ons achterhoofd. De digitale handtekening zorgt voor het terugdringen van papierverspilling en verminderd indirect de boskap omdat documenten niet meer geprint hoeven te worden. Wij staan hierachter en het past bij onze identiteit, zegt Kouveld.”

Meer ValidSign in de toekomst

Voor Orca is digitaal ondertekenen een onvermijdelijke stap gebleken. Het is dan ook niet meer weg te denken uit de processen binnen de organisatie. Als het aan Kouveld ligt zal de oplossing, niet alleen voor externe arbeidscontracten en opdrachtbevestigingen worden ingezet maar binnenkort ook worden toegepast op de gehele HR afdeling voor onder andere de ondertekening van interne documenten. Op dit moment maakt de Nederlandse vestiging optimaal gebruik van ValidSign. Kouveld hoopt dat ook de buitenlandse collega’s het platform meer zullen gaan inzetten om nog meer bedrijfsprocessen te versnellen.

Thuiswerken met ValidSign

Thuiswerken met ValidSign

Op dinsdag  7 april 2020 10:00 – 10:30 uur

Op 7 april aanstaande organiseert ValidSign het webinar Thuiswerken met ValidSign. In verband met de Corona-crisis zijn steeds meer mensen genoodzaakt om vanuit huis hun werkzaamheden voort te zetten. Met Validsign zorgt u ervoor dat documenten niet blijven liggen en het ondertekenproces gewoon doorgaat.

Praktische informatie Datum: 7 april aanstaande. Tijd: 10:00 – 10:30 uur Locatie: vanaf uw werkplek Kosten: kosteloos