ValidSign Official eSigning Partner van PSV 

ValidSign Official eSigning Partner van PSV 

Eindhoven, 14 oktober 2021 – PSV  heet ValidSign  welkom als Official eSigning Partner bij PSV. Beide partijen hebben op 11 oktober een overeenkomst getekend met een looptijd tot en met minimaal het seizoen 2023-2024. De digitale handtekeningleverancier is per heden Official Signing Supplier van de club en voegt zich in die hoedanigheid bij de Sponsor- en Partnerpiramide van PSV. 

Digitaal ondertekenen  
Het ValidSign-platform is een Enterprise-oplossing die integreert met meer dan 150 applicaties zodat contracten direct worden geïnitieerd en automatisch na ondertekening worden opgeslagen in bestaande applicaties. Door ValidSign in te zetten wordt het ondertekenproces sterk versneld en vereenvoudigd, worden ondertekenfouten verminderd en de juridische- en nalevingspositie versterkt. Met de oplossing kunnen documenten vanaf ieder (mobiel) device door meerdere personen digitaal worden ondertekend.  

Oplossing spreekt aan 
“We zijn ontzettend blij om een nieuwe innovatieve supplier aan ons bestand toe te voegen”, zegt Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. “Het biedt ons niet alleen meer mogelijkheden rondom contractondertekeningen, maar het is ook een duurzaam alternatief dat papierverspilling tegengaat. Dat spreekt ons enorm aan.” 

Bekroning  
John Lageman, Oprichter ValidSign: “Het is voor ons fantastisch om Official Signing Supplier van PSV te zijn. PSV is al een aantal jaren een tevreden klant van ValidSign. Zij gebruikt ValidSign vooral om contracten te ondertekenen en te versturen vanuit Microsoft Dynamics. Deze intensivering zien wij als een bekroning van de samenwerking tot nu toe. We kijken erg uit naar de komende jaren.” 

Meer informatie is te vinden op www.validsign.nl

De vernieuwde Google Docs connector is live! 

De vernieuwde Google Docs connector is live! 

Sinds juli dit jaar kunnen eindgebruikers digitaal ondertekenen vanuit de vertrouwde omgeving van Google Docs zonder de omgeving te hoeven verlaten. Met de integratie is het mogelijk om in te loggen op je ValidSign account binnen de Google Docs omgeving. Je stelt een document op in Google Docs, selecteert de ondertekenaars en verstuurt het document ter ondertekening. De integratie versnelt het ondertekenproces en vereenvoudigt de stappen. 

De ValidSign voor Google Docs connector heeft meerdere interessante functionaliteiten. De connector ondersteunt tekst tags waardoor je niet elke keer opnieuw hoeft te bepalen waar je een handtekening plaatst. Deze tekst tags zijn stukjes tekst die in het document worden opgenomen, op basis waarvan ValidSign de handtekeningvelden op de juiste plaats in het document kan plaatsen. Verandert de opmaak van het document, dan verandert de tekst tag mee met de opmaak van het document. De ValidSign- Google Docs connector is verder uitgebreid zodat gebruikers nóg prettiger en efficiënter digitaal kunnen ondertekenen. Hieronder zie je de nieuwste functionaliteiten: 

  • Gebruik van templates; 
  • Gewijzigde User Interface; 
  • Onthouden van inloggegevens; 
  • Gebruik van SMS authenticatie. 

Met templates is het mogelijk om gebruik te maken van de standaard documenten en standaard ondertekenvolgorde, direct vanuit de Google Docs integratie. Je kunt nu gebruik maken van uw inkoopformulier, loonheffingsformulier of algemene voorwaarden document die zijn vastgelegd in een template. De integratie laat al je eigen en de gedeelde templates zien en laat je tevens zien welke documenten in het template zitten zodra deze geselecteerd is. De user interface is gewijzigd qua look en feel, waardoor de integratie nog gebruiksvriendelijker werkt. De integratie heeft nu tevens een herinner functie waardoor je automatisch kunt worden ingelogd wanneer je op een later moment terugkomt om de integratie te gebruiken. Als laatste is het nu mogelijk om de SMS authenticatie te gebruiken om met meer zekerheid te weten dat de juiste ondertekenaar het document ondertekent. 

Wil je meer weten over deze integratie en wat het jouw organisatie oplevert? Neem dan contact op met info@validsign.nl.  

De drie meest voorkomende redenen waarom organisaties overstappen op ValidSign.

De drie meest voorkomende redenen waarom organisaties overstappen op ValidSign.

We horen het steeds vaker, organisaties die de overstap maken van een andere digitale handtekeningleverancier naar ValidSign. Toonaangevende organisaties kiezen ervoor om het volledig ingerichte ondertekenplatform waar zij al jaren mee werken  in te ruilen voor een voor de organisatie vaak nieuwe handtekeningoplossing.

Maar waarom stappen organisaties groot, middel en klein over op ValidSign? Wij hebben de drie meest voorkomende redenen voor je op een rij gezet.

Nederlands datacenter

Het is vaker voorgekomen dat onder andere Amerikaanse organisaties privacy gevoelige data (bewust en onbewust) hebben gedeeld zonder toestemming, waardoor Europese organisaties toch argwanend zijn geworden richting Amerikaanse datacenters. Het feit dat informatie veilig in het meest betrouwbare en beveiligde datacenter van KPN wordt ondergebracht is geruststellend. De informatie blijft binnen de landsgrenzen.

Professionele support

Wanneer je een vraag hebt over de applicatie of tegen een probleem aanloopt dan neem je contact op met de desbetreffende leverancier. Digitale handtekening leveranciers maken veelal gebruik van een helpdesk of een klantenservice. Dit zorgt niet alleen voor een minder persoonlijke benadering van de klant, de oplossingstijd van een supportvraag is ook hoog, omdat meerdere medewerkers aan dezelfde supportvraag werken. Overgestapte klanten geven aan dat zij voorheen regelmatig van het kastje naar de muur zijn gestuurd omdat klantenservice medewerkers niet op hoogte waren van elkaars uitstaande acties. Dit is dus precies wat ValidSign wil voorkomen.

ValidSign werkt namelijk met een supportteam dat enkel bestaat uit consultants die klanten vanaf het moment van de uitlevering begeleiden. Wij proberen supportvragen snel en uitgebreid te beantwoorden. Daarnaast hecht ValidSign veel waarde aan een persoonlijke benadering. Techinsche supportvragen die niet direct opgelost kunnen worden komen veelal terecht bij de vaste consultant van de klant zodat communicatielijnen kort blijven. 

Met een Nederlandstalige support afdeling voor Nederlandse- en Belgische klanten wordt miscommunicatie 9 van de 10 keer voorkomen. Consultants switchen overigens direct naar het Engels mocht dit nodig zijn, maar we houden onze supportafdeling in house.

Gebruiksvriendelijke interface

De oplossing werkt zeer gebruiksvriendelijk. Zowel de user- als sender interface van ValidSign is zodanig gebouwd dat een ieder het direct na de uitlevering moet kunnen gebruiken. Uiteindelijk zijn er een aantal punten die een omgeving altijd gebruiksvriendelijk maken, namelijk: ergonomisch, aantrekkelijk, efficiënt, overzichtelijk. ValidSign is dan ook continue bezig om de interface te verbeteren aan de hand van bovengenoemde punten.

Denk jij er ook aan om over te stappen naar ValidSign om een van deze redenen of heb je misschien wel een andere reden hiervoor? Neem dan vrijblijvend contact op met info@validsign.nl en kom in contact met een van onze accountmanagers om ons platform te leren kennen.

Handige Reference Cards

Handige Reference Cards

Om het onze gebruikers nog gemakkelijker te maken proberen wij de stappen van het ondertekenen en het versturen van documenten zo visueel mogelijk te maken. Zo hebben wij handige Reference Cards gemaakt met eenvoudige stappen om je doel snel te bereiken. Mocht het toch nog niet lukken of heeft u een moeilijkere vraag dan staat ons support team uiteraard altijd alsnog voor u klaar. 

Wilt u onze Reference Cards gebruiken om het ondertekenen voor uw klanten ook inzichtelijker te maken? Mail dan even naar marketing@validsign.nl.

Mocht u andere vragen hebben kunt u ons altijd contacteren via info@validsign.nl.

De Google Docs add-on is nu live!

De Google Docs add-on is nu live!

Wij zijn continu bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze oplossing om klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.  Als integratiespecialist ontwikkelen wij ieder kwartaal nieuwe integraties en de Google Docs add-on is hier één van. Vanaf 1 juli kunnen alle ValidSign gebruikers hun documenten rechtstreeks in de Google Docs omgeving ondertekenen, zonder het platform te hoeven verlaten. Met de integratie is het mogelijk om in te loggen op ValidSign binnen de Google Docs omgeving. Je stelt een document op in Google Docs, selecteert de ondertekenaars en maakt het document ter ondertekening op. De integratie versnelt het ondertekenproces en verlicht de stappen.

De Google Docs add-on heeft meer interessante functionaliteiten. De connector ondersteunt tekst tags en sjablonen, waardoor je niet elke keer hoeft te bepalen waar je een handtekening plaatst. De tekst tag is simpelweg een getypt stukje code dat de ondertekenoplossing herkent en ziet dat er een handtekening van bijvoorbeeld de eerste ondertekenaar geplaatst moet worden. Daarnaast kun je kiezen wie er moet ondertekenen, alleen jij, jij en anderen of alleen anderen. Zoals gewoonlijk kun je ook de onderteken volgorde meteen bepalen. 

Wil je meer weten over deze integratie en wat het jouw organisatie oplevert? We organiseren regelmatig webinars onder anderen voor de Google Docs add-on. U kunt de add-on ook direct al uit gaan proberen, via de instructies kunt u lezen hoe u de add-on installeert en gebruikt.

Mocht u andere vragen hebben kunt u ons altijd contacteren via info@validsign.nl.

Informed Group en ValidSign sluiten partnership

Informed Group en ValidSign sluiten partnership

Woerden/Deventer,  17 juni 2021

Informed Group, de toonaangevende dienstverlener op het gebied van informatiemanagement en high end consultancy, sluit partnership met ValidSign, marktleider in de Benelux op het gebied van digitaal ondertekenen. Beide organisaties bundelen hun kennis en expertise om hun oplossingen nóg krachtiger te maken. Op deze manier kunnen zij klanten beter van dienst zijn.

Volledig digitaal

Zeker nu we veel thuis zitten is een natte handtekening lastig te verkrijgen wanneer je meerdere ondertekenaars hebt. Het moet geprint worden en het document moet fysiek naar de tekenbevoegde. En vervolgens correct worden gescand. Dan moet je toch naar kantoor. Dankzij de samenwerking tussen Informed Group en ValidSign is dat verleden tijd. Ook voor de documenten die vol staan met bedrijf kritische informatie en intellectueel eigendom. Het gaat nu in één keer volledig digitaal door, zonder uitstapjes in het werkproces naar andere systemen. Of je nu op kantoor werkt of thuis bent. Appeltje-Eitje.

Integratie

Met het sluiten van dit partnership wordt de integratie tussen ValidSign en meerdere kernapplicaties van Informed Group gerealiseerd. Het is nu mogelijk om binnen het EIM platform Documentum plaats- tijd en device onafhankelijk digitaal te ondertekenen. In de nabije toekomst zal Informed Group digitaal ondertekenen van documenten vanuit bijna alle EIM platformen via het OutSystems Low-code platform mogelijk maken. Efficiency en gemak staan centraal in deze samenwerking.

Effiency en gemak

Jeroen Jansen, founder/CEO bij Informed Group: “Voor veel van onze klanten is het ondertekenen van stukken net die ene kink in de digitale kabel. Documenten worden veelal geprint en verstuurd naar de ondertekenaar of op een andere manier buiten de beveiligde systemen ter ondertekening aangeboden. Met ValidSign besparen klanten met digitaal en online ondertekenen veel tijd en blijft gevoelige informatie binnen de beveiligde omgeving. Documenten kunnen digitaal worden bekeken en ondertekend, wanneer het de ondertekenaar uitkomt en op een apparaat naar keuze. “

John Lageman, directeur bij ValidSign: “Rechtsgeldig digitaal ondertekenen met ValidSign biedt enorme voordelen voor zowel de organisaties als hun eindklanten en leveranciers. Met ons ondertekenplatform in combinatie met de software die Informed Group levert zoals Documentum kunnen wij klanten nog beter van dienst zijn.”

Over ValidSign

Met de digitale handtekening oplossing van ValidSign worden bedrijfsprocessen versneld door de ondertekening te automatiseren. Het digitaal ondertekenen van een overeenkomst verloopt via een beveiligde omgeving en is volledig rechtsgeldig. ValidSign is marktleider op het gebied van de digitale handtekening in de Benelux en meer dan 1400 organisaties ondertekenen momenteel hun documenten met ValidSign. Het ValidSign platform is een Enterprise-oplossing die integreert met meer dan 150 applicaties zodat de getekende documenten direct op de juiste plek worden gearchiveerd. Door ValidSign in te zetten worden ondertekenfouten verminderd en de juridische- en nalevingspositie versterkt. Met de oplossing kunnen documenten vanaf ieder mobiel device door meerdere personen digitaal worden ondertekend. Dit levert een flinke tijdwinst op. Meer informatie: https://www.validsign.nl.

Over Informed Group

Informed Group is detoonaangevende dienstverlener op het gebied van low-code informatiemanagement en high end consultancy. Zij helpt haar klanten hun organisatie en markten op een succesvolle manier digitaal te transformeren. Dit doen zij door geavanceerde oplossingen en diensten te leveren op het gebied van Low-Code en EIM Content Services.  Informed Group daagt haar relaties graag uit om maximaal rendement te halen uit alle beschikbare data. Met haar eigen Enterprise Information Management (EIM) oplossingen zoals gebruiksvriendelijke interfaces, heldere apps en efficiënte verbindingen tussen systemen, realiseert Informed Group een werkomgeving die flexibel, veilig en logisch is voor haar klanten en de gebruikers van deze omgeving.

Contact

Attika Boonzaaijer, Marketing Manager  bij ValidSign tel, 06-33106842

Attika.Boonzaaijer@validsign.nl